Ja ja, het duurt niet zo lang meer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Iris Piepot - WaarBenJij.nu Ja ja, het duurt niet zo lang meer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Iris Piepot - WaarBenJij.nu

Ja ja, het duurt niet zo lang meer

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

17 December 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Jaja hier weer een mail van irispiepot@waarbenjij.nu ;)

Over precies 50 dagen vertrek ik weer richting het mooie suriname. Vanaf de eerste week was ik verliefd op het land en heb ik steeds gezegd dat ik hier zou terug komen....En gelukkig heeft het zo mogen zijn, ik kreeg de kans om weer terug te keren naar Sweeti Sranang.

Op 6 februari héél vroeg in de ochtend vertrek ik samen met Eliza voor 4 maanden weer naar suriname. Om daar aan ons afstudeer onderzoek te werken. Het wordt een uitgebreid onderzoek, met veel nieuwe kansen en nieuwe omgevingen waarbij er ook een hoop indrukken zullen volgen.

Via deze welbekende site kunnen jullie mijn reai weer volgen. Ik zal jullie beloven om meer van het afstuderen te laten weten. Maar er zullen ook nog wel wat tripjes volgen...buiten de tripjes binnen Suriname, zal ik ook nog samen met Miriam Curacao bezoeken :D:D Lekker relaxen in de blauwe zee i.p.v. het bruine water in Suriname ;)

Nou dit zal in ieder geval mijn eerste maar ook voorlopig mijn laatste bericht zijn, maar zodra ik klaar ben voor vertrek laat ik weer iets van me horen!

Dus zet de link maar weer bij jullie favorieten en have fun vanaf 6 februari 2010 met het lezen van mijn avonturen.....

Dikke kus Iris

  • 17 December 2009 - 23:27

    Patricia:

    ja maak ons maar weer gek, vind het super dat je de kans krijgt om te gaan maar net zoals vorige keer zullen wij jou heeeeeeeeeeeeeeel erg gaan missen. gelukkig is het nog geen februari,

    dikke kus patricia, diego en danysha

  • 19 December 2009 - 11:04

    Lins Bjorn En Nina:

    maar voor dat je gaat hebben we wel nog een paar leuke party's p het programma staan!!!
    succes met alle voorbereidningen
    liefs lins bjorn en nina

  • 23 December 2009 - 11:06

    Agneta:

    Hey iris !!

    Ik weet niet of je me nog kent, maar ik heb ook stage gelopen in het st vincentiusziekenhuis. jij liep toen stage op de kinderafdeling bij de opvang zeg maar.
    ik liep stage op de couveuseafdeling. wij hebben toen samen het klein chinese baby meegemaakt die we toen Dora noemde.. weet je het nog?
    maar zo te lezen ga je dus weer terug!! het is je bevallen!! heel goed.
    ik ben momenteel aan het sparen, ik wil in maart zo ( als het lukt) teruggaan met vakantie voor een maandje.. dus mssn dat we elkaar gaan zien.

    iig erg leuk dat je terug gaat!!

  • 01 Januari 2010 - 12:02

    Linda Pinda:

    Lieve Iris!

    Deel 2 van Suriname, eindelijk!! Ik zal alleen jou en Eliza haar gezelligheid zeker missen! Ben zo blij dat we met zn allen nog best veel contact hebben!! :D Maar ik wens je natuuuuurlijk super veel plezier en ook succes (voor het afstuderen, wat maar bijzaak is, toch? haha)!!
    En het duurt ook niet zo super lang meer voor dat o.a. ik langs kom! Ik kijk er zo naar uit!
    Meid, ik zal je verhalen volgen met vele jaloezie, maar natuurlijk ook met plezier ;) haha.
    Genietze daar!!

    Dikke kus,
    Linda

  • 11 Januari 2010 - 21:40

    Lisette:

    Hallo Iris,

    Wat leuk, nog een huisgenootje! Jij komt iets later aan dan ons.. Dus wij kunnen je verwelkomen! Tot dan, en succes met voorbereiden enz.

    Groetjes Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hallo, Ik ben Iris een 4e jaars student aan de Hogoschool Zuyd te Sittard. Hier volg ik de opleiding social work. Ik ga nu voor de 2e keer terug naar Suriname. Niet voor stage maar om af te studeren. Dus voor jullie geniet maar weer van mijn verhalen... Groetjes Iris

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 37779

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 21 Mei 2010

Suriname deel 2

23 Augustus 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: