Suriname deel 2 - Reisverslagen van Iris Piepot - WaarBenJij.nu Suriname deel 2 - Reisverslagen van Iris Piepot - WaarBenJij.nu

Suriname deel 2

Hallo,

Jaja, ik keer weer terug naar het mooie Suriname. Samen met mij Matti Eliza die ik vorig jaar heb leren kennen gaan wij samen onze scriptie schrijven. Dit aan de hand van een onderzoek Dat zal plaats vinden binnen de Stichting Projecten Cristelijk Onderwijs Suriname. Wij gaan de ouderparticipatie onderzoeken binnen diverde Buurthuizen die gekoppeld zijn aan een aantal basisscholen. Dus hopelijk wordt het een interessant onderzoek maar daar Twijfelen wij niet aan ....

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2010

Het einde is in zicht....

19 April 2010

Heb je even???

19 April 2010

Heb je even???

23 Maart 2010

Zoo geweldig en genoeten dit weekend...

17 Maart 2010

Weer 2 weekjes voorbij....
Iris

Hallo, Ik ben Iris een 4e jaars student aan de Hogoschool Zuyd te Sittard. Hier volg ik de opleiding social work. Ik ga nu voor de 2e keer terug naar Suriname. Niet voor stage maar om af te studeren. Dus voor jullie geniet maar weer van mijn verhalen... Groetjes Iris

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 37759

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 21 Mei 2010

Suriname deel 2

23 Augustus 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: